Apple "підтримує" Китай: компанія працює над акумуляторними технологіями, які випереджають американські аналоги.
Зазначається, що акумулятор Blade, який в даний час виступає основною характеристикою китайських автомобілів BYD, був розроблений завдяки первинному інвестуванню компанії Apple.
Apple співпрацювала з китайською компанією BYD протягом кількох років у межах свого автомобільного проєкту, який наразі призупинено. Основна увага була приділена розробці акумуляторів з великим запасом ходу. Цю інформацію повідомляє Interesting Engineering.
Ця співпраця, яка до нещодавнього часу залишалася непоміченою, стала вирішальною у розвитку сучасних акумуляторних технологій, за свідченням численних джерел.
Партнерство почалося приблизно в 2017 році. Обидві компанії разом працювали над системою акумуляторів з використанням літій-залізо-фосфатних елементів (LFP). Їхньою метою було створити безпечніші та ефективніші акумулятори для електромобілів (EV).
Ця технологія повинна була забезпечити більший радіус дії та підвищений рівень безпеки в порівнянні зі стандартними акумуляторами електромобілів, що були у використанні на той час. Хоча Apple не має прав на існуючу технологію акумуляторів Blade, розроблену компанією BYD, ця співпраця підкреслює, наскільки серйозно технологічний гігант налаштований реалізувати свої плани щодо виходу на автомобільний ринок.
Протягом останніх десяти років Apple інвестувала приблизно 1 мільярд доларів щорічно в свій автомобільний проект, який неодноразово згадувався як одна з "наступних великих інновацій". Однак у лютому його офіційно закрили.
Акумуляторна система, створена в партнерстві між Apple та BYD, була специфічно адаптована для нового електромобіля Apple. Інженери Apple використали свій досвід для покращення дизайну акумулятора та системи терморегулювання, тоді як BYD забезпечила інноваційні рішення у виробництві та технологіях з елементами LFP.
Ця співпраця дала цінну інформацію, хоча Apple ніколи не володіла технологією акумуляторів Blade.
Акумуляторна система Blade від компанії BYD тепер інтегрована в усі моделі електромобілів, що сприяє значному зростанню продажів. У 2023 році BYD реалізувала 3 мільйони електричних та гібридних автомобілів, що вражаюче перевищує показник у 179 054 одиниць, який було зафіксовано три роки тому. Цей вражаючий результат дозволив BYD на час випередити Tesla й стати найбільшим світовим постачальником електромобілів, закріплюючи за собою статус провідного автовиробника.
Партнерство було розпочато майже десять років тому, коли Apple шукала основні технології для свого автомобільного проекту. Згідно з повідомленнями, інженери BYD продемонстрували ранні версії своєї батареї Blade, вразивши керівників Apple її потенціалом безпеки та зберігання. На той час Apple вже працювала над різними технологіями акумуляторів, включаючи нікелеві та лужні акумулятори, і інвестувала мільйони в розробку акумуляторних блоків. Мета полягала в тому, щоб об'єднати зусилля обох компаній для створення безпечної акумуляторної системи великої дальності для електромобіля Apple.
Ця співпраця, яка донедавна залишалася в таємниці, зіграла ключову роль у формуванні сучасних технологій акумуляторів, згідно з різними повідомленнями джерел, знайомих з проєктом. Обидві компанії разом працювали над системою акумуляторів з використанням літій-залізо-фосфатних елементів (LFP). Їхньою метою було створити безпечніші та ефективніші акумулятори для електромобілів. Ця технологія повинна була забезпечити більший радіус дії та підвищений рівень безпеки в порівнянні зі стандартними акумуляторами електромобілів, що були у використанні на той час. Хоча Apple не має прав на існуючу технологію акумуляторів Blade, розроблену компанією BYD, ця співпраця підкреслює, наскільки серйозно технологічний гігант налаштований реалізувати свої плани щодо виходу на автомобільний ринок.