Через чутки від колег: екскурсовод звернувся до суду проти свого роботодавця і отримав грошову компенсацію, подробиці справи.


Компанія DPD не лише не завадила, а й навіть підтримала поширення чуток про свого водія Кортні Роулінза. Чоловік вирішив подати позов проти свого роботодавця через таке ставлення, і суд визнав, що дії щодо позивача були неправомірними.

Працівник відомої британської служби доставки DPD Кортні Роулінз отримав понад 20 тис. фунтів стерлінгів компенсації після того, як подав до суду. В своєму зверненні чоловік наполягав, що його колеги розпускали плітки про те, що він працює лише чотири дні на тиждень, пише видання Daily Mail.

Журналісти інформують, що в позові, поданому паном Роулінзом, йдеться про те, що розголошення його особистих даних спонукало його до звернення до суду. Проте справжня причина, чому кур'єр вирішив змінити свій робочий графік, стала відомою лише під час судового розгляду.

Згідно з інформацією медіа, Роулінз розпочав свою кар'єру водієм у компанії DPD, яка займається доставкою посилок, у лютому 2021 року. На початку 2022 року він звернувся до керівництва з проханням про гнучкий робочий графік. Причиною цього стало те, що в березні 2022 року він планував стати батьком і хотів оформити декретну відпустку для догляду за новонародженим.

За інформацією, DPD нібито дійшли згоди на оновлення трудового контракту, укладеного в квітні 2022 року. Йому було дозволено працювати по 10 годин з понеділка по четвер, а в п'ятницю він не мав виходити на роботу. Проте, у суді Роулінз стверджував, що керівництво компанії, за його словами, не було задоволене новими умовами праці.

Згідно з інформацією від ЗМІ, під час судового процесу були розкриті причини "незадоволеності" діяльністю чоловіка. Один із свідків, який дав свідчення, зазначив, що компанія навмисно проінформувала про зміни в графіку роботи Роулінза, а також припустив, що, можливо, за його спиною відбувалася певна дискусія про нього.

Далі суд з'ясував, що його колега, водій Марк Джексон, відверто поскаржився на графік Роулінза і заявив, що "не розуміє", як йому "дозволено" працювати чотири дні на тиждень. Однак суддя виявила, що саме нові умови робити позивача призвели до "пліток, які породили нові плітки".

Окрім цього, Роулінз підкреслює, що через зменшення кількості робочих днів йому довелося виконувати значно більший обсяг роботи, ніж звичайно. Компанія також почала без попередження доручати йому додаткові посилки.

Після цього кур'єр почав отримувати глузливі зауваження від своїх співробітників, які жартували, що тепер у нього "лише чотири робочих дні", нібито натякаючи на його бездіяльність. Сам він вирішив висловити незадоволення щодо такого ставлення колег. Однак, не отримавши адекватної реакції на свою скаргу, у жовтні 2022 року він вирішив залишити DPD та подав позов проти свого колишнього працедавця.

У ході слухань суд встановив, що причинами звільнення Роулінза стали плітки та невідповідна політика компанії щодо його особистого життя. Як наслідок, суддя ухвалив рішення про виплату колишньому кур'єру компенсації в розмірі понад 20 тисяч фунтів за розголошення конфіденційної інформації, а також за нерегульовану реакцію роботодавця на поширення неправдивих чуток про Роулінза. Однак у інших позовах, що стосувалися дискримінації за статевою ознакою та відпустки по догляду за дитиною, суд відмовив позивачеві.

Нагадаємо, що Фокус раніше повідомляв про випадок у Великобританії, коли власниця пабу влаштувала напад на свою відвідувачку через те, що та фліртувала з її чоловіком. Після того, як клієнтка, перебуваючи в стані сп'яніння, не змогла викликати таксі, їй довелося залишитися на ніч у цьому небезпечному закладі. Вночі ревнива господиня вирішила помститися за залицяння до свого партнера.

Related posts