Імпорт дизельного пального в Україні знизився на 25% після збільшення акцизних ставок.


Скорочення закупівель за кордоном було очікуваною реакцією ринку, оскільки з 2 вересня почала діяти підвищена ставка акцизу, через яку багато компаній протягом серпня накопичило великі запаси продукту.

Утім, падіння обсягів імпорту могло бути ще більшим, якби не низхідна динаміка цін, що спостерігалася на початку осені.

У вересні ціни на ULSD у Північно-Західній Європі та Середземномор'ї варіювалися від $646 до $713 за тонну CIF, тоді як у серпні дизель реалізовувався в межах $696-750 за тонну CIF.

Це стало причиною для деяких імпортерів придбати паливо в вересні, щоб зменшити вартість дорожчих запасів з серпня.

У вересні спостерігалося зниження постачань по всіх каналах. При цьому, закупівлі з півдня скоротилися на 23%, тоді як імпорт із західних джерел знизився майже на 30%.

Трейдери на півдні у вересні пропонували дизель на більш привабливих умовах, завдяки чому скорочення обсягів реалізації було меншим порівняно з західним напрямком.

Однак наслідком цих зусиль стало зниження рентабельності продажів морських ресурсів на терміналах, розташованих на Дунаї.

Пам'ятаємо:

Related posts