Конгрес США закликає до посилення санкцій щодо російського нафтового сервісного сектору, повідомляє FT.


Конгрес США також потребує від Міністерства фінансів і Державного департаменту роз'яснень щодо імпорту компанією SLB до Росії обладнання на суму 17,5 мільйона доларів у проміжку з серпня по грудень 2023 року, незважаючи на існуючі санкції.

Цю заяву зроблено після розслідування Financial Times, яке виявило, що SLB продовжує активно працювати в Росії, незважаючи на те, що західні конкуренти вийшли з цього ринку.

Депутати підкреслюють, що SLB, яка є найбільшою у світі компанією в галузі нафтосервісів, допомагає фінансувати російську армію. Вони закликають до введення суворіших санкцій, аби обмежити доходи президента Путіна.

Державний департамент та SLB наразі не надали жодних коментарів, проте Міністерство фінансів США підтвердило, що продовжує активно застосовувати всі можливі заходи для зменшення фінансових надходжень до Кремля.

У п'ятницю SLB оголосила про те, що її прибуток у третьому кварталі зріс на 13 відсотків.

SLB вже мала досвід з санкціями з боку Сполучених Штатів. У 2015 році компанія визнала свою відповідальність за федеральні обвинувачення та сплатила 232 мільйони доларів за свою участь у бізнесі з Іраном і Суданом.

У 2021 році її американський підрозділ, Cameron International Corporation, погодився виплатити 1,4 млн доларів Міністерству фінансів для врегулювання "очевидних порушень", пов'язаних із наданням послуг російській компанії "Газпром нефть шельф" для арктичного нафтового проєкту.

Велика Британія розширила свої санкційні заходи проти Російської Федерації. Нещодавно вжиті кроки мають на меті посилити тиск на Москву через тривалі бойові дії в Україні.

Під санкції потрапили підрозділи радіаційного, хімічного та біологічного захисту Росії, а також їхній керівник Ігор Кирилов. Це рішення стало наслідком звинувачень у застосуванні хімічної зброї на території України.

Великобританія вперше в історії ввела санкційні заходи проти суден так званого "тіньового флоту" Росії. До таких суден належать "Затока Амурський" і "СКФ Печора", які використовуються для обходу західних нафтових обмежень та доставки російської нафти до інших країн.

Related posts