Maxus презентує на європейському ринку пікап eTerron та вантажівку e-Deliver 5 - Auto Informator.


На автосалоні IAA Transportation 2024, що відбувається з 17 по 22 вересня в Ганновері, відбулася європейська прем'єра одразу двох нових електричних моделей від компанії Maxus: пікапа eTerron та легкого фургона e-Deliver 5. Організацією стенду Maxus займалася компанія RSA, яка виступає імпортером автомобілів Maxus у Норвегії, Швеції, Данії, Фінляндії, Польщі, Україні, Німеччині, Ісландії, на Фарерських островах та в Гренландії.

Пікап eTerron є другим електричним пікапом від Maxus та першим, який має повний привід. Ця потужна машина довжиною 5,5 метра обладнана двома електромоторами, які відповідають за передні та задні колеса, з загальною потужністю 325 кВт. Її живлення забезпечують літій-залізо-фосфатні батареї ємністю 102 кВт·год, які організовані за технологією Tetris для ефективного використання простору. Запас ходу складає до 430 км за циклом WLPT. Час зарядки від 20% до 80% на станції потужністю 115 кВт займає всього 40 хвилин. Пікап здатен витримувати вантаж до 620 кг та буксирувати причепи з максимальною масою 3,5 т. Розгін з 0 до 100 км/год займає всього 5,8 секунди.

Електричний фургон e-Deliver 5 займає проміжне місце між моделями e-Deliver 3 та e-Deliver 7. Його вантажопідйомність становить 1200 кг, а об’єм вантажного відсіку варіюється від 6,6 до 7,6 кубічних метрів. Процес завантаження та розвантаження спрощують зсувні двері з обох боків, а також задні двостулкові двері, які відкриваються на 180 градусів. Автомобіль оснащений електродвигуном з піковою потужністю 120 кВт та максимальним крутним моментом 240 Нм, який живиться від акумуляторів ємністю 64 кВт·год. Запас ходу електрофургона складає 335 км за стандартами WLTP. Серед додаткових функцій - адаптивний круїз-контроль, система утримання в смузі, камери огляду на 360 градусів, паркувальний асистент та динамічний моніторинг дорожніх знаків обмеження швидкості.

Related posts