Роботаксі Tesla Cybercub має багато спільного зі старим концептом Volkswagen: фото - Auto24.
Згідно з інформацією від Carscoops, користувачі в інтернеті швидко звернули увагу на те, що Cybercub має значну схожість з концептом Volkswagen XL1. Хоча новий витвір Tesla прагне кардинально змінити міську мобільність завдяки повній автономії та намірам охопити масовий ринок, XL1 був надзвичайно ефективним, але водночас дуже обмеженим експериментом у сфері економії пального.
Читайте також: Tesla показала роботаксі Cybercub та автономний автобус Robovan: коли очікувати запуск
Незважаючи на це, автомобілі в дійсності дуже схожі. Перше, що кидається в очі, - це контури моделі. Звісно, ця подібність зумовлена аеродинамічною ефективністю, адже форма краплі є оптимальною для зменшення опору. Однак XL1 вирізняється подовженим заднім кінцем та спеціальними ковпаками на задніх колесах, створеними для поліпшення аеродинаміки і зниження опору.
Cybercab, в свою чергу, вирізняється більш прямими формами та спрощеним дизайном. Незважаючи на це, обидві моделі оснащені дверима, що відкриваються за типом "крила чайки". Цей механізм не лише додає стильності, але й значно полегшує процес входу та виходу з автомобіля. Крім того, обидва проєкти не мають заднього скла, а світлові елементи на ліхтарях формують єдину смугу по всій ширині кузова.
У XL1 відсутність заднього скла, ймовірно, можна пояснити аеродинамічною ефективністю. Для Cybercab повністю автономне водіння усуває потребу в видимості ззаду. Цікаво, що інші нові моделі, такі як Avatr 12 і Polestar 4, також не мають заднього скла, що позначає тенденцію в сучасному автомобільному дизайні.
На цю ж тему: Chery представила новий кросовер, який викликає асоціації з Range Rover.
Зрозуміло, що моделі Tesla та Volkswagen мають двомісний інтер'єр. Проте, завдяки автономному модулю і відсутності традиційних елементів управління, Cybercub здатен вмістити на одного пасажира більше. У свою чергу, в XL1 одне з місць призначене для водія. Крім того, вантажний простір автомобіля від американського виробника є більш просторовим, оскільки Volkswagen оснащений 0,8-літровим дизельним двигуном, який складає частину гібридної системи, розташованої в задній частині.