Щодо адміністрації активів, які були конфісковані на користь держави - запит до: Державного фонду майна України.
We were unable to retrieve the mail server logs associated with this message.
Attempt to access the logs in a separate window.
Використовуючи цю можливість, хочу висловити Вам свою щиру повагу та звернутися з таким питанням.
Фонд державного майна України виступає як центральний орган виконавчої влади зі спеціальним статусом, відповідальний за реалізацію державної політики в області приватизації, оренди, використання та відчуження державного майна. Він також займається управлінням об’єктами державної власності, включаючи корпоративні права держави на об’єкти, які підпадають під його юрисдикцію. Крім того, фонд здійснює державне регулювання в сфері оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності.
Фонд державного майна України (далі - Фонд) виконує функції уповноваженого органу, відповідального за управління націоналізованими активами. Ця діяльність здійснюється згідно з чинним законодавством та регламентом управління активами, щодо яких прийнято судове рішення про накладення санкцій, визначених пунктом 1-1 частини першої статті 4 Закону України "Про санкції", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2023 року № 1233.
Відповідно до частини 3 статті 5-1 Закону України "Про санкції", судове рішення про застосування санкції у виді стягнення в дохід держави активів, що належать фізичній або юридичній особі, а також активів, щодо яких така особа може прямо чи опосередковано (через інших фізичних або юридичних осіб) вчиняти дії, тотожні за змістом здійсненню права розпорядження ними, в день набрання ним законної сили надсилається Фонду державного майна України для здійснення повноважень у сфері управління активами, щодо яких ухвалено судове рішення про застосування такої санкції, а також до апарату Ради національної безпеки і оборони України, Кабінету Міністрів України.
Фонд виконує свої функції в області управління активами, на які накладено санкції на основі судового рішення, згідно з процедурами, встановленими Кабінетом Міністрів України.
Питання діяльності Фонду під час реалізації повноважень з управління активами стягнутими в дохід держави у порядку Закону України "Про санкції" -- є предметом широкої суспільної дискусії та численних публікацій в засобах масової інформації, що свідчить про високий суспільний інтерес і викликало нагальну необхідність звернутись з цим запитом.
Рішенням Вищого антикорупційного суду від 15.05.2024 у справі №991/11220/23 залишеного без змін Постановою Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду від 27.06.2024 задоволено позовну заяву Міністерства юстиції України до Акціонерного товариства "Ільюшин Фінанс Ко." та застосовано до Акціонерного товариства "Ільюшин Фінанс Ко." санкцію, передбачену пунктом 1-1 частини першої статті 4 Закону України "Про санкції" у виді стягнення у дохід держави активів:
Авіаційний апарат (літак) АН-148-100Е, заводський (серійний) номер: № 27015041011, державний реєстраційний знак (бортовий номер) UR-CTC.
Аероплан АН-148-100Е з заводським (серійним) номером 27015042014 та державним реєстраційним знаком UR-CTF.
Згідно з даними, представленими на веб-сайті Фонду у розділі "Націоналізовані активи Фонду", активи, про які йдеться, були передані під управління Фонду.
★ ★ ★
Згідно зі статтею 19 Загальної декларації прав людини, яка була прийнята та оголошена резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН 10 грудня 1948 року, а також статтею 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, ухваленої 4 листопада 1950 року, кожна особа має право вільно шукати, отримувати і поширювати інформацію та ідеї будь-якими доступними способами, без обмежень з боку державних кордонів.
Керуючись правом на доступ до офіційних документів визначеним Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе), ратифікованої Законом України № 631-IX від 20.05.2020 року, яка надає право кожному, без дискримінації за будь-якою ознакою, на доступ до офіційних документів, що знаходяться в розпорядженні державних органів. Під поняттям "офіційні документи" розуміється будь-яка інформація, записана в будь-якій формі, складена або отримана, та яка перебуває у розпорядженні державних органів.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 68 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Відповідно до статті 40 Конституції України, кожен має право подавати як індивідуальні, так і колективні письмові звернення, а також особисто контактувати з органами державної влади, місцевого самоврядування та їх представниками. Ці органи зобов'язані розглянути отримані звернення і надати обґрунтовану відповідь у визначений законодавством термін.
На підставі статті 34 Конституції України та статті 5 Закону України "Про інформацію" кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Відповідно до статті 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації", доступ до інформації реалізується через надання відповідей на інформаційні запити. При цьому, згідно зі статтею 19 цього ж закону, особа, яка подає запит, має право звертатися до розпорядника інформації без прив'язки до особистої зацікавленості в цій інформації та без необхідності пояснювати причини свого запиту.
Звертаю увагу на те, що згідно з пунктом 3 статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації" розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. А згідно з частиною 7 статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації" обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
★ ★ ★
Виходячи з наведеного вище та спираючись на статті 19, 34, 40, 68 Конституції України, а також статті 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України "Про інформацію" і статті 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України "Про доступ до публічної інформації", які надають право звертатися із запитами до розпорядників інформації для отримання публічної інформації, --
Конечно, вот уникальная версия вашего текста: "УМОЛЯЮ:"
(1) Надати електронну копію документа, що слугує основою для передачі Фонду активів, які були вилучені на користь держави, а саме:
Авіаційний апарат (літак) АН-148-100Е, заводський (серійний) номер: № 27015041011, державний реєстраційний знак (бортовий номер) UR-CTC.
Аероплан АН-148-100Е з заводським (серійним) номером 27015042014 та державним реєстраційним знаком UR-CTF.
(2) Просимо надати відомості про дату отримання на адресу Фонду рішення Вищого антикорупційного суду від 15 травня 2024 року у справі №991/11220/23, що була залишена без змін Постановою Апеляційної палати цього суду від 27 червня 2024 року. Крім того, просимо надати скан-копії документів, що підтверджують цю інформацію.
(3) Надати відомості щодо того, чи ухвалив Фонд рішення про метод управління активами, які вказані в пункті (1) даного запиту.
(4) Якщо Фонд ухвалить рішення щодо методу управління активами, які були стягнуті на користь держави, згідно з пунктом (1) цього запиту, будь ласка, надайте скановану копію відповідного рішення Фонду.
(5) Надати інформацію та скан-копії документів про здійснені Фондом заходи щодо активів, зазначених у пункті (1) цього запиту, зокрема:
* здійснення державної реєстрації активів відповідно до встановлених законодавством процедур;
* внесення у відповідні реєстри інформації про реєстрацію прав держави в особі Фонду на активи, зокрема права власності, та інших відомостей;
* характеристика майна;
* забезпечення збереження активів;
* проведення інвентаризації та підготовка акту щодо інвентаризації активів;
* оцінку активів.