У столиці України, Києві, 40% світлофорів забезпечені резервним живленням - Auto24.


Цю інформацію в ефірі Громадського радіо поділився Дмитро Якубовський, який очолює автоматизовану службу управління дорожнім рухом при комунальному підприємстві "Центр організації дорожнього руху".

Читайте також: Коли можна проїхати на жовтий сигнал світлофора без штрафу

"З початку 2022 року ми розпочали процес закупівлі резервних шаф живлення, здатних забезпечувати функціонування світлофорів протягом 24 годин на добу. Час зарядки цих батарей від повного розряду становить до 5 годин. На даний момент вони продемонстрували свою високу ефективність. Вже більше 100 таких шаф встановлено на вулицях міста, які живлять світлофори, і вони працюють дуже результативно," — зазначив Дмитро Якубовський.

За інформацією спеціаліста, у столиці на сьогоднішній день більше 300 світлофорів оснащені резервним електроживленням. Більш ніж 100 із них здатні підтримувати роботу протягом цілого дня. Комунальне підприємство має намір продовжувати закупівлю та установку нових резервних електричних шаф.

На даний момент резервні живильні шафи встановлені в найбільш завантажених місцях міста, зокрема на вулицях та перехрестях. "Це важливі перехрестя з інтенсивними транспортними та пішохідними потоками, такі як Європейська площа, Керченська площа, Харківська площа та площа Перемоги. Це значні об'єкти," — зазначив Дмитро Якубовський.

Керівник автоматизованої служби управління дорожнім рухом пояснив, що комунальне підприємство розглядало можливість встановлення сонячних панелей на світлофори. Однак, вони виявилися неефективними, особливо в умовах густо забудованих міських територій. Додатково, панелі не можуть забезпечити необхідну продуктивність в осінньо-зимовий період. "Також важливо врахувати потребу в їх обслуговуванні, очищенні від снігу та інших факторах. Ми не можемо бути впевненими, що вони зможуть автономно живити світлофор", – зазначив Дмитро Якубовський.

Експерт також зазначає, що інтеграція світлофорів до критичної інфраструктури міста є складним, витратним і тривалим процесом. З огляду на чисельність світлофорних об'єктів у столиці, реалізація такого підключення може зайняти багато років. "У нас в місті налічується понад 750 світлофорів. Це вимагатиме значних фінансових вкладень. Якщо врахувати темпи реконструкції та будівництва нових світлофорів, які спостерігаються на сьогодні, реалізація цього проекту займе не рік і не два, а набагато більше часу", -- пояснив Дмитро Якубовський.

Related posts