У МХП поділилися своїми підходами до збереження кадрового складу.


"Дійсно, важливо зосереджуватися на утриманні співробітників, і я вважаю це абсолютно необхідним. Ми активно працюємо над залученістю та задоволеністю наших колег. Щороку ми проводимо масштабне дослідження, в якому оцінюємо вісім ключових аспектів, починаючи з основних умов праці, які надає роботодавець, і закінчуючи рівнем лояльності до компанії, а також тим, як керівники підтримують своїх співробітників. Важливо зазначити, що на основі результатів цього дослідження ми не лише фіксуємо отримані дані і повідомляємо про них, а також розробляємо конкретний план дій на наступний рік, який впроваджується в кожному бізнес-напрямі. Це дозволяє нам підтримувати людей, розуміти їхні проблеми та визначати, на чому потрібно зосередити увагу для покращення ситуації," -- зазначила Громова 2 жовтня під час заходу NV Діалоги з NV на тему майбутнього бізнесу і війни.

Вона зазначила, що цього року результат цього дослідження був "дуже гарний" і понад 95% співробітників, які проходили опитування, на питання, чи пишаються вони, що працюють у нашій компанії, відповіли "так".

"Це стосується нашого розуміння утримання працівників: важливо не лише те, що ти виконуєш свою роботу заради певних переваг чи компенсаційного пакету, а скоріше те, що твої цінності гармоніюють з цінностями компанії. Ти бачиш, як компанія дотримується цих принципів, як вона піклується про тебе, і це мотивує тебе працювати на результат," – підкреслила керівниця департаменту стратегії та методології управління персоналом МХП.

Раніше керівниця напряму OLX Робота Марія Абдулліна в колонці для NV Бізнес писала, що головними факторами, що впливають на ринок праці, залишаються наслідки війни, а 98% роботодавців уже зіткнулися з труднощами під час пошуку відповідних кандидатів.

Спеціалісти OLX Робота провели опитування серед українських роботодавців і HR-фахівців, щоб з'ясувати ситуацію на ринку праці. Переважна більшість опитаних (90%) зазначили, що зараз потребують кандидатів для закриття вакантних посад. При цьому процес найму часто затягується: 59% респондентів витрачають понад місяць на заповнення однієї позиції, а 23% - від 2 до 4 тижнів.

Найбільше потреба в працівниках відчувається у сфері роздрібної торгівлі, продажів і закупівель (27% опитаних), а також у виробництві та серед робітничих спеціальностей (19%). Значний попит на кадри спостерігається також у логістиці, готельно-ресторанному бізнесі та будівництві.

За інформацією експерта, близько 98% роботодавців відчувають труднощі у пошуку підходящих кандидатів. Зазначається, що ця проблема стала особливо актуальною останнім часом: 40% респондентів почали стикатися з труднощами у 2024 році, тоді як 23% зіткнулися з цим у другій половині 2023 року.

Основними факторами, які призвели до кризи на ринку праці, підприємці вказують на мобілізацію (71% відповідей) та міграцію населення (61%). Невідповідність між зарплатами та очікуваннями кандидатів також має певний вплив, але він менший — лише 29% респондентів вважають це причиною.

Related posts