ВМС США можуть опинитися у небезпечній ситуації: аналітик висловив занепокоєння щодо проблем, що постають перед американським флотом.


Том Шарп зазначив, що наявні в США кораблі занадто старі, а їхню заміну ще не спущено на воду.

Американські військово-морські сили можуть потрапити в складну ситуацію. Намагання продовжити експлуатацію головних кораблів можуть обернутися непередбачуваними наслідками, якщо цей процес затягнеться надто довго.

Аналітик видання The telegraph Том Шарп пише, що ВМС США мають у своєму розпорядженні 73 есмінці типу Arleigh Burke, 21 з яких - найстаріші - мають позначення Flight I. Тепер життя 12 з Flight I буде продовжено. Сам есмінець USS Arleigh Burke був введений в дію в 1991 році. Відтоді американські есмінці поступово оновлювали і вдосконалювали в рамках проєктів Flight II, IIA і III.

Коли Burke тільки з'явився на сцені, радар із фазованою решіткою SPY-1, бойова система Aegis і ракети Standard випереджали свій час. Маючи вдвічі більшу водотоннажність, ніж британські варіанти, американські кораблі можна було вдосконалювати і модернізувати. Крім того, вони були швидкими, понад 30 вузлів, і при цьому могли здійснювати більш тривалі переходи між дозаправками, ніж аналоги.

Єдиним недоліком конструкції Burke є те, що вони шумні. Як есмінець, вони не були спроектовані для боротьби з підводними човнами, але у ВМС США зараз немає фрегатів, тому це їхнє слабке місце.

Суть проблеми полягає в тому, що, хоча Flight повільно випереджає своїх суперників, основний дизайн корпусу та супутні механізми переважно залишаються такими ж, як і раніше.

Слід підкреслити, що модернізація та оновлення цих суден не можуть тривати вічно, оскільки з часом зношуватимуться найстаріші елементи. Це особливо стосується сталевих корпусів, які піддаються корозії протягом десятиліть.

"Сьогоднішні бюджетні обмеження вимагають від ВМС пріоритетних інвестицій, щоб тримати на полі бою більше готових гравців. Військово-морський флот активно використовує всі необхідні важелі для підтримання і нарощування бойового складу, щоб підтримувати глобальні інтереси США в мирний час і здобувати рішучі перемоги в конфліктах", - адмірал Ліза Франкетті, глава ВМС США.

Через обмеження Конгресу і можливостей верфей США не можуть швидко оновити свій флот. Нові Burke класу Flight III не збирають досить швидко. Крейсери класу Ticonderoga - по суті, надвеликі Burke - виводяться з експлуатації, оскільки вони занадто старі. Заміна есмінцю, DDF(X), почне будуватися не раніше 2032 року. Фрегат класу Constellation перероблений під час проєктування і відкладений, і тепер увійде в стрій тільки у 2029 році, приблизно на 10 років пізніше. З двох інших кораблів, які могли б допомогти, Zumwalt виявився непомірно дорогим, а бойовий корабель прибережної зони - неефективним. Тож рішення про продовження терміну служби старих Burke - це спроба заповнити прогалини.

Відповідно до висловлювань Шарпа, рішення зберегти старі, але вражаючі військові кораблі на воді є позитивним кроком. Проте обставини, які змусили до такого рішення, викликають занепокоєння. Він зауважує, що такий підхід може призвести до значних витрат і обмеження потенціалу.

Оглядач Девід Екс зазначає, що Військово-морські сили США нарешті отримали засоби, які можуть ефективно протистояти загрозі з боку численних китайських бомбардувальників. Він повідомляє, що ВМС США представили нову інтеграцію винищувача та ракети — це винищувачі Boeing F/A-18E/F Super Hornet, укомплектовані ракетами Raytheon AIM-174B, що відзначаються надзвичайною дальністю.

Related posts