З Німеччини в Україну запустять швидкісні потяги: в Європейському Союзі анонсували великий проект.


Запуск швидкісного залізничного сполучення між Берліном та Варшавою передбачено на 2030 рік, а розширення маршруту до Києва – на 2040 рік. Ця лінія стане значущим кроком у розвитку Транс'європейської транспортної мережі TEN-T, що допоможе Україні інтегруватися в європейську транспортну інфраструктуру.

Про це заявив Апостолос Ціцікостас, який зараз проходить процедуру затвердження на позицію єврокомісара з питань сталого транспорту та туризму, у коментарі для ЗМІ. TEN-T представляє собою міжнародний проект Європейського Союзу, спрямований на формування єдиної транспортної інфраструктури по всьому континенту.

Концепція TEN-T акцентує увагу на удосконаленні залізничних, автомобільних, водних та авіаційних шляхів сполучення, з метою посилення економічної інтеграції та підвищення мобільності серед держав-членів. Апостолос Ціцікостас зазначив, що реалізація швидкісного залізничного маршруту між Берліном і Варшавою, а згодом і Києвом, повинна стати ключовим проектом.

"Я тісно співпрацюватиму з Німеччиною, Польщею та Україною, щоб реалізувати цей проект у найкоротші терміни", - зазначив він під час слухань у комітеті Європарламенту з питань транспорту та туризму. Депутат Європарламенту від Польщі Даріуш Йонскі також підкреслив, що цей напрямок є стратегічно важливим як для європейської, так і для української інфраструктури.

Розширення залізничної мережі, що зв'язує Україну з Європою, є ключовим кроком для країни, особливо враховуючи необхідність інтеграції в європейський транспортний сектор та зменшення залежності від автомобільного транспорту для вантажів. Така залізнична інфраструктура також сприятиме спрощенню переміщення людей між Україною та країнами ЄС, що є важливим для підвищення мобільності робочої сили та зміцнення економічних зв'язків.

Ціцікостас зазначив, що існують певні технічні перешкоди, які потребують вирішення, зокрема питання підвищення швидкості руху на українській ділянці маршруту. Він також додав, що такі проблеми спостерігаються і в інших східноєвропейських країнах ЄС.

Для подолання цих викликів необхідні істотні інвестиції та технічні зусилля, проте це є ключовою частиною стратегічного плану на майбутнє. "Це потребує великих витрат і значних зусиль, але ми зобов’язані це реалізувати", - наголосив Ціцікостас, акцентуючи увагу на важливості розвитку внутрішнього залізничного транспорту в межах Європейського Союзу.

Окрім технічних деталей, Ціцікостас запевнив, що буде створено єдину цифрову платформу для бронювання та купівлі квитків на залізничні подорожі. За його словами, це нововведення значно спростить процес користування залізницею для туристів з усієї Європи, дозволить оптимізувати маршрути та зробить транспортну мережу більш зручною і інтегрованою.

Один із важливих викликів на шляху реалізації проекту - це мовні перешкоди. Сьогодні машиністи поїздів зобов'язані володіти мовами тих країн, через які вони проїжджають. Для спрощення комунікації та зниження витрат пропонується запровадити англійську як додаткову мову для машиністів, що дозволить уникнути зупинок на кордонах для заміни персоналу. Депутати Європарламенту закликали єврокомісара сприяти реалізації цієї ініціативи, щоб удвічі збільшити обсяги залізничних перевезень до 2050 року.

Апостолос Ціцікостас взяв на себе зобов'язання підтримувати інтермодальні перевезення та забезпечувати рівноправне використання різних транспортних засобів у Європейському Союзі. Він також підкреслив актуальність збереження Європи як провідного гравця в морському транспортуванні, а також важливість інвестицій у стійкі транспортні рішення, включаючи декарбонізацію та поліпшення інфраструктури для екологічно чистих видів пального.

Як раніше інформував OBOZ.UA, поїзд №191/192, що сполучає Київ і Львів, більше не виконуватиме рейси. Причина в тому, що цей поїзд мав тимчасовий характер, і його обслуговування було заплановано лише на 2 та 4 листопада.

Related posts