Резервне колесо: види, плюси та рекомендації щодо його експлуатації
Безсумнівно, можна стверджувати, що запасне колесо є необхідним, і його форма чи тип можуть бути будь-якими.
Запасне колесо є важливим елементом для забезпечення безпеки під час водіння, оскільки воно дозволяє водіям реагувати на непередбачувані ситуації, такі як прокол або пошкодження шини. Auto24 розглядає питання, що є кращим варіантом для вирішення проблеми з колесами: ремонтний набір, докатка чи повнорозмірне запасне колесо.
Ремонтный набор
Зазвичай комплект, що входить до штатного набору, включає компресор для накачування коліс та балончик з герметиком, який приєднується до шланга під час накачування. Коли герметик змішується з повітрям, що виходить, він застигає, запечатує пробоїну в шині. Щоб досягти оптимального результату, необхідно проїхати кілька сотень метрів без поспіху.
Цей набір є ефективним лише для точкових проколів, в першу чергу на протекторі. Проте, у випадках порізів або розривів боковини, його застосування не матиме сенсу. Якщо ж шина після проколу втратила форму, то герметик не зможе вирішити цю проблему. Також, після проведення такого ремонту, рекомендується відвідати шиномонтаж, де фахівці можуть перевірити якість латки та провести балансування колеса.
У стрімкому вирі життєвих подій важливо знайти місце, де можна відновити сили та насолодитися чашкою улюбленого напою. На щастя, на заправках AMIC ENERGY завжди є те, що підбадьорить вас та поліпшить настрій. А для наших постійних клієнтів ми підготували приємний сюрприз — кожна сьома чашка гарячого напою через мобільний додаток буде безкоштовною. Тож не зволікайте, замовляйте смачну каву, ароматний чай або ніжне какао!
Запасное колесо
Тимчасове колесо, як правило, має менші ширину і діаметр у порівнянні зі стандартним, а також тиск в ньому приблизно вдвічі перевищує норму (близько 4,5 атм). Це призводить до того, що докатка погано справляється з ударами від нерівностей на дорозі, і, як правило, виникають проблеми з керованістю автомобіля. Ще однією важливою особливістю є те, що менший діаметр докатки додає навантаження на трансмісію ведучої осі. Внаслідок цього рух з такою докаткою слід здійснювати повільно (зазвичай не більше 80 км/год) і на короткі відстані.
Повнорозмірне запасне колесо
У більшості ситуацій його характеристики практично ідентичні стандартним, навіть якщо використовується сталеве штампування замість легкосплавного диска. У будь-якому разі, для тривалої подорожі настійливо радимо мати при собі справжнє запасне колесо.
Безсумнівно, можна стверджувати, що запасне колесо є необхідним, і його форма чи тип можуть бути будь-якими.. Адже свою головну функцію неспішно довести машину до найближчого шиномонтажа воно виконає в будь-якому випадку. Звичайно, якщо вже ви возите повнорозмірне колесо, краще, якщо воно буде за зовнішніми розмірами якомога ближче до основних коліс. Малюнком протектора для невеликих швидкостей можна знехтувати, але глибина його повинна бути не менше 1,6 мм. Цього вимагають не тільки ПДР, а й безпека.